Rekening

Wij zijn liever met u bezig dan met de financiële administratie. Daarom werken we samen met Famed B.V. Dit betekent dat u na een behandeling niet direct hoeft te betalen, maar dat Fa-med de nota eerst opstuurt naar uw zorgverzekeraar. U ontvangt dan alleen een (rest)nota voor kosten die niet rechtstreeks bij uw zorgverzekeraar gedeclareerd kunnen worden. Meer info over hoe u de rekening betaalt? Bekijk onderstaande animatie of lees onderstaande teksten.  

 


 

Vragen over uw rekening

Heeft u vragen over uw nota? Neem dan contact op met Fa-med. Neem ook contact op indien u, om welke reden dan ook, niet in staat bent om uw nota op tijd te betalen. U kunt Fa-med telefonisch bereiken via telefoonnummer 0900-0885 ( € 0,18 per minuut ). 

 

 

FiNBOX

Heeft u onlangs een papieren nota ontvangen van Mondmedicentrum via Fa-med? Wist u dat u uw nota ook digitaal kunt ontvangen in FiNBOX? Uw nota is nooit meer zoek, beschadigd of te laat bezorgd door de post. Uw nota komt direct in de FiNBOX. Wel zo efficiënt, veilig en snel. Lees hier meer over de FiNBOX.

 


Notavanfamed.nl

Meld u aan op notavanfamed.nl en koppel vervolgens uw debiteurnummer aan uw account. Het debiteurnummer staat vermeld in de rechterbovenhoek op uw nota. Via notavanfamed.nl kunt u veel zaken rond uw nota zelf regelen, zoals uitstel van betaling aanvragen, een betalingsregeling treffen of uw adresgegevens wijzigen.

 

 

Voorkomen van onnodige rente- en incassokosten 

Wij verzoeken u uitdrukkelijk adreswijzigingen tijdig door te geven aan ons, Fa-med en uw zorgverzekeraar. Het is daarnaast belangrijk dat u zich houdt aan de betalingstermijn zoals vermeld op de nota. Fa-med is  wettelijk gerechtigd de nodige maatregelen te nemen om het openstaande bedrag te incasseren. Let op: de betalingstermijn van 30 dagen is altijd bindend.