Spoedhulp

Spoed- en pijngevallen hebben bij ons waar mogelijk altijd voorrang. Indien u op tijd belt ('vroeg' in de ochtend) kunt u vaak dezelfde dag nog geholpen worden. Onderstaand ziet u welk telefoonnummer u op dit moment kunt bellen als u nu geholpen wilt worden.

 

Is uw locatie van Mondmedicentrum gesloten, dan staat hieronder het nummer van de dienstdoende tandarts. Tijdens openingstijden kunt u overigens vaak ook terecht bij een van onze andere tandartspraktijken. Meer informatie hierover en alles over waar u rekening mee dient te houden bij spoedhulpverlening, leest u onder de spoedhulp buttons. 

 

 

Naar de dienstdoende tandarts voor spoedhulp?

Indien uw praktijk van Mondmedicentrum geopend is staat hierboven het telefoonnummer van uw Mondmedicentrum locatie vermeld. Is uw praktijk van Mondmedicentrum gesloten, dan staat het telefoonnummer van de dienstdoende tandarts in deze regio vermeld. U kunt vaak ook tijdens reguliere openingstijden terecht bij een andere locatie van Mondmedicentrum. U reist in dat geval mogelijk wat verder, maar u ontvangt dan wel zorg volgens een bij u bekende werkwijze en van een tandarts die in uw mondzorg dossier kan kijken. U hoeft binnen onze organisatie bovendien ook niet direct na de behandeling af te rekenen, bij een dienstdoende tandarts is dit vaak wel het geval. 

 

Wat neemt u mee naar een spoedbehandeling?

Bent u nog niet ingeschreven bij Mondmedicentrum dan dient u bij ons na de spoedbehandeling direct af te rekenen. Neem ook s.v.p. altijd uw legitimatiebewijs, uw zorgverzekeringspas en uw medicatieoverzicht mee. Op die manier kunnen we u beter van zorg voorzien. Indien u voor een spoedgeval naar een andere tandartspraktijk gaat vraag dan wat daar het beleid is.



Heeft u ook wel eens een serieuze klacht?
Weet dan dat een ander ook op u wacht!


Snel zorgverlening in geval van spoed / pijn

Waar redelijk en haalbaar krijgen spoedgevallen bij ons dus voorrang. Ook kan het voorkomen dat er complicaties optreden tijdens geplande behandelingen. Dit kan betekenen dat de afspraken van onze patiënten in de wachtkamer opschuiven. Vervelend voor u als wachtende. Bedenk echter dat een welwillende houding vaak het gevolg is van het besef dat dit lichte ongerief, bij gelegenheid, ook voor u gunstig kan uitpakken.